Bijdrage van Clusity 🌱 the #womenintech community

🌸BLOOM: INSPIRING STORY OF A WOMAN IN TECH🌸 Het verhaal van Sylvia Maeckelberghe, Quality Assurance verantwoordelijke bij Telenet biedt een inspirerend inzicht in hoe passie, leergierigheid en flexibiliteit naar een bloeiende carrière hebben geleid. 🦺 🖥️ 💪🏽 ❤️🔥 “Ik wou iets met die passie doen, maar allesbehalve een “saaie” boekhoudjob.” Dus maakte Sylvia een misschien wat onverwachte switch naar het onderwijs. “Ik wilde in die vakken zoals informatica, boekhouden en economie lesgeven.” Maar haar stage leidde haar naar een ander pad… 🌍 Sylvia’s parcours bewijst dat ze van verandering houdt. Is dat dan ook de reden waarom ze bij Telenet is gebleven? “Ik heb me altijd geamuseerd en kreeg of nam de uitdagingen altijd aan om te groeien.“ 🌟 Of Sylvia trots is op bepaalde mijlpalen of successen? “Daar sta ik te weinig bij stil”, vertelt ze. “Soms draait je carrière helemaal anders uit dan je zelf voor ogen had. En dan vind ik dat ieder mens even mag stilstaan bij hoe hij of zij successen verwezenlijkt heeft.” 👀 𝐋𝐞𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐡𝐚𝐚𝐥 𝐯𝐚𝐧 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐚 𝐌𝐚𝐞𝐜𝐤𝐞𝐥𝐛𝐞𝐫𝐠𝐡𝐞 𝐯𝐢𝐚 𝐝𝐞 𝐥𝐢𝐧𝐤 𝐯𝐢𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭 ... #womenintech #Inspiringstories #telenetcareers #telenetjobs Sharing = Caring 😍 Ann Caluwaerts ,Kirsten Florentie , Annelies Van De Slijke ,Eva Lefevre Sonja Baete ,Kathelijn Vanhaute ,Stéphanie Valck , Indi Vandyck, Margot De Schepper, Lore Tessier , Silvia Núñez Patiño, Rein Meirte (She/her), Noémie Meggane Van Geersom

Meer commentaar weergeven

Meld u aan als u commentaar wilt bekijken of toevoegen