sekurak.academy’s Post

sekurak.academy reposted this

Pierwszy semestr sekurak.academy 2024 mam już za sobą 😀 szczerze mówiąc to szybko minęło to pół roku 😀 dużo wiedzy - większość przystępna, chociaż zdarzyły się zagadnienia tak specjalistyczne, że ciężko było to jakkolwiek ogarnąć (np. szkolenie z ataku "cold boot" mnie zaorało, hackowanie IoT też trudne było) 👨💻 Najbardziej podobały mi się szkolenia: + Bezpieczeństwo Active Directory - Robert Przybylski + Recon Master. Praktyczny rekonesans infrastruktury IT - Michal Sajdak + Co każdy sieciowiec wiedzieć powinien - Piotr Wojciechowski + OSINT-owanie na żywo - Krzysztof Wosiński, Tomek Turba Moim zdaniem jeśli ktoś interesuje się czymkolwiek związanym z cybersecurity to warto dołączyć do #sekurakacademy (zapisać można się na stronie https://sekurak.academy/ ) 😃 Szkolenia sekuraka oglądam już od 2021 roku i zawsze jest tam dawka świeżej wiedzy. 😎 Jestem przekonany, że kolejny semestr również mnie w tym aspekcie nie zawiedzie 😎

  • No alternative text description for this image
Piotr Wojciechowski

CCIE #25543 / I help companies design, configure, secure and automate their networks / Network Solution Architect / Network Automation Enthusiast

3w

Dzieki za miłe słowo! To też dowodzi, że „miękkie” tematy też są potrzebne

Like
Reply

To view or add a comment, sign in

Explore topics