Purple Ventures’ Post

View organization page for Purple Ventures, graphic

2,459 followers

Do you want to know more about our investment to Delta Green? Check out David’s post ⬇️⬇️⬇️

View profile for David Kasper, graphic

Co-Founder, CEO & Board Member at Purple Holding a.s.

Jak vznikala investice Purple Ventures do Delta Green? A proč jsem z toho nadšený? 💼🌱 U Delta Green jsem u všech svých nemovitostí zákazníkem, mám napojený Proteus už od beta testování a díky našemu fondu Purple Ventures i investorem. Tenhle technologický start-up mě neuvěřitelně baví a se svou zvídavostí na WhatsAppu sem tam bombarduju Jan Hicl a David Brožík se svými dotazy. 📲🚀 JAK TO VŠE ZAČALO? 🛤️ Před 2 lety jsem oslovil Petr Rokusek, že mě inspiruje co dělá a že když bude příležitost investovat do zelené energie v jeho skupině, tak se chci přidat. Vůbec jsem nevěděl, co z toho vznikne. Domluvili jsme se na setkání v Brněnském ImpactHubu. ☕🤝 Na našem setkání právě říkal, že se do tehdy NanoGreen nyní Delta Green přidal nový management a že jsou to nadšení inovátoři, kteří si sami testují produkt na vlastních domech. A rozešli jsme se s tím, že uvidíme, zda vůbec budou hledat investory. 🌍🔋 Mezitím Jan Staněk v rámci svého projektu ElectroDad právě s Petrem natáčel videa a také začali diskutovat téma investice. Spojili jsme síly, měli jsme pár hovorů a potkali se s novým vedením v Praze. Avšak to celé skončilo s informací, že nyní není třeba externího investora. 🎥📞 Ale: o nějakou dobu později jsme zjistili, že se Delta Green osamostatnilo, chlapi vykoupili podíly a že budou hledat investory. To jsem si říkal, že super, abychom byli s Purple Ventures u toho. Jan Stanek ale neváhal a aktivně jednal o vstupu nás a přivedl další co-investory do DeltaGreen. 💪🔄 Nakonec je to hezká investiční story o 2,2 MIO EUR investici do mega zajímavé a inovativní firmy, která řeší opravdový problém, šetří svým zákazníkům peníze a dělá Český energetický mix zelenější. 💶🔋🇨🇿 MÁ SRDCOVÁ INVESTICE ❤️🏢 Možná i vy máte nějaký svůj oblíbený produkt nebo firmu. Kdybych si měl vybrat já jednu, která je mimo naši skupinu Purple Holding, tak je to právě Delta Green To, co nyní nabízejí, to, co dělají a co se v budoucnu plánuje, je pro mě absolutní srdcovkou. 🌟🌍💡 Jen tak dál! Je boží být u toho. 🙌🚀 Link: https://lnkd.in/eitcUz4Y

  • No alternative text description for this image

To view or add a comment, sign in

Explore topics