Publikacja użytkownika Tigers

Zobacz stronę organizacji użytkownika Tigers; grafika

21 991 obserwujących

Prowadzimy kampanie Meta i Google Ads dla Uniquewinkel, specjalizującej się w dekoracjach wnętrz. 🌟 Jesteśmy dumni, że możemy współpracować już od 4 lat! 🎉 Klient o nas: "Zajmuję się tworzeniem produktów do dekoracji wnętrz. Potrzebowałam większej skali, żeby móc realizować swoje pomysły. Chciałam też uwolnić się od bycia na bieżąco ze wszystkim, co się dzieje w marketingu. Współpraca z Tigers zrealizowała cele mojej firmy i pozwoliła mi stawiać kolejne. Pracujemy razem od 4 lat i bardzo to doceniam. Zawsze mogę liczyć na wsparcie, a jego zakres bardzo wykracza poza to, co jest zapisane w umowie. Nasz rozwój i wzrost firmy niósł za sobą wiele wyzwań i nieoczekiwanych problemów. Ale np. niedziałająca strona internetowa nigdy nie była traktowana przez pracowników Tigers jako wymówka dla gorszych wyników. Miałam poczucie, że to nasz wspólny problem i zawsze razem go rozwiązywaliśmy. Poleciłabym Tigers wszystkim, którzy chcą oddelegować zadania związane z marketingiem w swojej firmie i cenią sobie pełen profesjonalizm, czyli rzetelność, terminowość i kreatywność." Dziękujemy Magdalenie Kok za zaufanie i wspaniałą współpracę! 🚀

  • Brak alternatywnego opisu tekstowego dla tego zdjęcia

Szukam info, może udzielicie jakiejś informacji "incognito" :) - ile marki spożywcze wydają na social media - paid ads miesięcznie? Pilnie szukam konkretnych kejsów, oczywiście mogą być zanonimizowane.

Aby wyświetlić lub dodać komentarz, zaloguj się