Publikacja użytkownika NanoGroup S.A.

Zobacz stronę organizacji użytkownika NanoGroup S.A.; grafika

558 obserwujących

NanoGroup to moje dziecko (…), któremu oddałem całe moje serce „NanoGroup to moje dziecko, przy którym byłem, jak się rodziło, któremu oddałem całe moje serce przez wszystkie lata funkcjonowania i którego potencjał cały czas aktywnie wspieram i chcę dalej rozwijać. Absolutnie nie ma tematu zmniejszenia poziomu mojego zaangażowania w działalność i projekty spółki czy wiary w końcowy sukces. Wręcz przeciwnie. Możliwość zwiększania skali działania i przyspieszenia prac, którą zyskaliśmy, działa na mnie motywująco” – powiedział Członek Zarządu NanoGroup S.A. – Prof. Tomasz Ciach https://lnkd.in/dJujiVH3

Tomasz Ciach: NanoGroup to moje dziecko, którego potencjał cały czas aktywnie wspieram i chcę dalej rozwijać

Tomasz Ciach: NanoGroup to moje dziecko, którego potencjał cały czas aktywnie wspieram i chcę dalej rozwijać

stockwatch.pl

Wielkie projekty zawsze powstają w bólu. Biotechnologia to nie zajęcie dla cinkciarzy. Brawo Tomek.

Aby wyświetlić lub dodać komentarz, zaloguj się