FMG Norways innlegg

Vis organisasjonssiden til FMG Norway, grafisk

1,265 følgere

Mitt navn er Linnea Monsen Caraballo og er en digital kommunikasjons- og markedsføringsstudent ved Handelshøyskolen BI. Fra januar til april 2024 fikk jeg muligheten til å være intern hos Future Media Group Norge, hvor jeg bidro i produksjonsavdelingen. Mine oppgaver inkluderte kampanjeoppfølging, rapportering og design av annonser for digitale kampanjer📊 Min tid som intern hos FMG har virkelig vært en reise! Fra de spente forventningene i starten, til å utforske og forme min rolle som en del av teamet og nå i sluttfasen når jeg sier farvel til kontoret og de fine menneskene jeg har lært så mye av💫   Kulturen på kontoret er helt unik og denne arbeidsplassen er som en familie hvor man støtter hverandre og hjelper hverandre på tvers av avdelinger. Det var den varme og åpne atmosfæren under intervjuet som fikk meg til å ønske å gjennomføre internshipet hos FMG. Med flinke, ambisiøse og åpne kolleger som setter preg på kulturen, har det vært enkelt å bli kjent og føle seg inkludert i gruppen. Selv om jeg bare har vært på kontoret to ganger i uken, har jeg hele tiden følt meg som en del av gjengen! Den åpne kulturen har gjort at jeg har følt en lav terskel for å ta initiativ og stille spørsmål angående mine oppgaver, noe som har lagt til rette for min utvikling gjennom internship-perioden.   Gjennom denne perioden har jeg virkelig fått utfordret meg selv både faglig og personlig. Fra å føle meg som en nybegynner til å mestre designarbeid og tallrapportering har vært en utrolig følelse av vekst. Jeg har virkelig satt pris på tålmodigheten og veiledningen jeg har fått underveis, som har gjort det mulig for meg å utvikle meg på så mange områder. I løpet av denne perioden har jeg virkelig fått et dyptgående innblikk i bransjen og forståelsen av arbeidsoppgavene. Samtidig har jeg også blitt mer bevisst mine egne interesser og styrker, noe som har ført til at jeg nå vurderer flere potensielle masterstudier👩🏽🎓   Nå ser jeg frem til å ta med meg all denne verdifulle erfaringen videre, både i mitt videre studium og i mitt fremtidige karriereliv💼 //Linnea

  • Ingen alternativ tekstbeskrivelse for dette bildet
Linda Wells

Wells Recruitment & Customer Success Rekrytering♦️Försäljning♦️Start up ♦️Scale up

2md

💫💫

Oda Aarseth

Business Developer & Head of Communications | FMG Norway

2md

Så stas å ha deg her, Linnea🤩

Line Jensen

Studio Manager | FMG Norway

2md

Flinke Linnea ✨

Se flere kommentarer

Logg på hvis du vil se eller legge til en kommentar