Bijdrage van Sarawak Nederland

Organisatiepagina weergeven voor Sarawak Nederland, afbeelding

2.982 volgers

๐Ÿš€๐—ข๐—ป๐˜๐—บ๐—ผ๐—ฒ๐˜ ๐Œ๐ข๐œ๐ค: ๐‹๐ž๐š๐ ๐’๐จ๐Ÿ๐ญ๐ฐ๐š๐ซ๐ž ๐ƒ๐ž๐ฏ๐ž๐ฅ๐จ๐ฉ๐ž๐ซ | ๐”๐‘๐ƒ๐’๐จ๐ฅ๐ฎ๐ญ๐ข๐จ๐ง๐ฌ!๐Ÿ™‹๐Ÿปโ™‚๏ธ Hallo allemaal! Even voorstellen: Mijn naam is Mick Spaans, Lead Software Developer bij URD Solutions. In 2017 ben ik begonnen als stagiair tijdens mijn derde studiejaar, ook heb ik bij URD Solutions mijn afstudeerstage gedaan. Na deze twee geweldige en leerzame jaren ben ik in vaste dienst getreden. Door de jaren heen heb ik mijzelf ontwikkeld tot eindverantwoordelijke voor alle softwareontwikkeling van onze marketingplatformen. Van menukaart generatietools tot leverancierskoppelingen, elke klant brengt weer nieuwe uitdagingen met zich mee. ๐‡๐ž๐ญ ๐ฅ๐ž๐ฎ๐ค๐ฌ๐ญ๐ž ๐š๐š๐ง ๐ฆ๐ข๐ฃ๐ง ๐ฐ๐ž๐ซ๐ค; Wat mijn werk echt bijzonder maakt, is de variatie in opdrachten en de mogelijkheid om grenzen te verleggen. Bij URD Solutions maken we het verschil door voortdurend nieuwe functies en uitbreidingen aan ons platform toe te voegen. Zo kunnen we het nog beter afstemmen op de behoeften van onze klanten en een echte One-Stop-Shop-oplossing bieden. ๐Ž๐Ÿ๐Ÿ-๐ฐ๐จ๐ซ๐ค; Naast mijn werk geniet ik van quality time met vrienden met een lekker drankje erbij. Ook ben ik een enthousiaste sportliefhebber en kun je me bijna elke dag vinden in de sportschool, op de padelbaan of op het voetbalveld. Uiteraard sluiten we deze activiteiten vaak af met een drankje! Wil jij samenwerken met Mick? Check dan onze vacatures voor URD Solutions!

  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding
Jelle Vring

Eigenaar Friendly Giant Gaming

4 mnd

Blije man die Mick

Stefan de Groot

Head of Product at Spicelab (URD)

4 mnd

Je shirt zegt het al ... Eindbaas!

Meer commentaar weergeven

Meld u aan als u commentaar wilt bekijken of toevoegen