Bijdrage van Maaike van Schothorst

Profiel weergeven voor Maaike van Schothorst, afbeelding

Fotograaf voor Branding, wedding en zwangerschaps fotografie | Ik leg krachtige vrouwen vast in editorial portraits voor een betere zichtbaarheid en om te groeien| Mijn stijl is puur, tijdloos en elegant.

✨ Magische Momenten van Liefde ✨ Als bruidsfotograaf leef ik voor die onverwachte, ongerepte momenten. Zoals deze foto van een bruid, gevangen in een stralende lichtstraal, terwijl ze naar haar ring kijkt. Ze wist niet dat ik op dat moment op de ontspanknop drukte. Dit zijn de momenten die mij echt raken. De momenten die een verhaal vertellen zonder woorden. Terwijl sommige fotografen genieten van groepsfoto's, zijn het juist deze spontane, intieme momenten die mijn hart sneller doen kloppen. Ze onthullen de ware emotie en de schoonheid van de dag, precies zoals die is.

  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding
- Shireen Hommes -

Business Mentor zichtbaarheid (Branding | Communicatie | Contentcreatie) - Eigenaar Shireen+ & Wine Fun & Facts

3 w

Wauw!!! Kan zo in een tijdschrift. Ik ga je naam opslaan en voorstellen bij een klant van me. En wie weet ooit eens voor mezelf ook 😁 (getrouwd ben ik al. Dat dan weer wel 🤪)

Ran Bos

Vitaliteitsexpert voor mensen met een chronische ziekte | Focus op vitaliteit en loopbaan | Voor een energiek leven en een succesvolle carrière

3 w

Zo mooi!

Armine Melkoemjan

Kom voorgoed van je burn-out af in 6 gesprekken | Podcast: Van Volger naar Leider

3 w

Prachtig!

Alexandra Mannee

Eigenaar AMsocials l Ik help bedrijven organisch te groeien door beheer en strategie van social media!

3 w

Schitterend!

Meer commentaar weergeven

Meld u aan als u commentaar wilt bekijken of toevoegen