Bijdrage van Maaike van Schothorst

Profiel weergeven voor Maaike van Schothorst, afbeelding

Fotograaf voor Branding, wedding en zwangerschaps fotografie | Ik leg krachtige vrouwen vast in editorial portraits voor een betere zichtbaarheid en om te groeien| Mijn stijl is puur, tijdloos en elegant.

Een Kijkje Achter de Schermen bij een Branding Fotoshoot! 👋 Als branding fotograaf wil ik jullie graag meenemen in het proces van een branding fotoshoot. Vaak krijg ik de vraag: "Hoe gaat een branding fotoshoot eigenlijk?" Nou, ik heb een heel leuk pakket dat heet Editorial Portraits en ik vertel je er graag meer over! 🔍 Stap 1: Jouw Verhaal en Wensen: We beginnen met een gesprek om jouw wensen en het verhaal van jouw bedrijf te bespreken. Wat maakt jouw merk uniek? Wat wil je uitstralen? Dit is het moment om jouw visie en ideeën te delen. 🖼️ Stap 2: Moodboard: Op basis van ons gesprek maak ik een moodboard. Dit moodboard helpt ons om de juiste sfeer en stijl voor de shoot vast te leggen. Het is een visuele gids die ons beiden op één lijn brengt. 📅 Stap 3: De Shoot Plannen: Vervolgens plannen we de shoot. Dit kan op een binnen- of buitenlocatie zijn, afhankelijk van wat het beste bij jouw merk past. Of je nu iemand hebt voor je haar en make-up of dit liever zelf doet, het is allemaal mogelijk. 📸 Stap 4: De Shoot: Dan is het tijd voor de daadwerkelijke fotoshoot! Ik zorg voor een ontspannen en plezierige sfeer zodat jij je volledig op je gemak voelt voor de camera. 📬 Stap 5: Fotoselectie: Binnen een week ontvang je de selectie van de foto's. Want je wilt er toch snel mee aan de slag! Ik zorg ervoor dat de foto's klaar zijn om jouw verhaal te vertellen en je merk te versterken. Ik geloof dat een goede branding fotoshoot meer is dan alleen mooie foto's maken. Het is een kans om jouw verhaal te vertellen en een sterke connectie te maken met jouw publiek. Ben je benieuwd naar hoe zo'n shoot eruit ziet? Of wil je meer weten over de mogelijkheden? Stuur me een berichtje! 📩

  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding
  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding
  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding
  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding
Madeleine ter Maat

Helpt horecaondernemers met Social Media beheer, E-mail marketing & Fotografie voor een unieke uitstraling!

3 w

Mooi!

Meld u aan als u commentaar wilt bekijken of toevoegen