Bijdrage van Maaike van Schothorst

Profiel weergeven voor Maaike van Schothorst, afbeelding

Fotograaf voor Branding, wedding en zwangerschaps fotografie | Ik leg krachtige vrouwen vast in editorial portraits voor een betere zichtbaarheid en om te groeien| Mijn stijl is puur, tijdloos en elegant.

Alweer een week geleden had ik deze Editorial portrait shoot. Het was super warm, een overvol strand, maar we dit it! Ik werd een paar weken geleden gebeld door @madeleinebosch dat ze een super leuk idee had. Samen zijn we gaan zitten en hebben een heel concept uitgewerkt. Al snel werd duidelijk dat het een shoot op het strand zou worden. Mooi moodboard heb ik gemaakt en na wat afspraken was het zover. Hoe zeker Madeleine ook over haar concept was zo onzeker werd ze in het begin voor de camera. Na wat kletsen, haar op haar gemak stellen ging ze. Ze vergat mij ik maakte beelden en pakte haar op de momenten dat ik de echte Madeleine zag. En kijk het resultaat. Super blij en trots is ze nu met haar foto’s. De volgende twee shoots heeft ze alweer gepland, want hoe leuk is het om regelmatig veel beeldmateriaal van jezelf te hebben. Ben je nieuwsgierig en wil je ook je beeldbank vergroten zodat je lekker foto’s kan inzetten voor je sociale media of website? Stuur mij dan een berichtje. #branding #brandingfotografie #brandingfotograaf #business #businesswoman #editorial #hoofddorp #haarlem #amsterdam #fotograafamsterdam #maaikevanschothorstfotografie #haarlemmermeer #beach

  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding
  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding
  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding
Madeleine ter Maat

Helpt horecaondernemers met Social Media beheer, E-mail marketing & Fotografie voor een unieke uitstraling!

3 w

Tof!

Meld u aan als u commentaar wilt bekijken of toevoegen