Bijdrage van Lyncwise Executive Search & Interim

Miranda Bos, namens Lyncwise, van harte gefeliciteerd met je nieuwe positie als HR Directeur bij Alliance Automotive Group Benelux. Wij wensen je heel veel succes!

Profiel weergeven voor Miranda Bos, afbeelding

HR Directeur - Professional loopbaan Coach NOBCO/EMCC gecertificeerd

Ik ben verheugd om te kunnen delen dat ik op 12 augustus 2024 start als HR Directeur bij Alliance Automotive Group Benelux. Deze nieuwe rol markeert een nieuwe fase in mijn carrière en ik kijk er ontzettend naar uit om samen te werken met het getalenteerde HR team bij AAGB. Ik wil graag Lyncwise Executive Search & Interim en in het bijzonder Charlotte Schepers-Kluck bedanken voor de geweldige bemiddeling. Haar professionele aanpak en ondersteuning heeft een cruciale rol gespeeld in deze nieuwe stap in mijn carrière. Ook wil ik Cor Baltus en Rob Visser MBA alvast bedanken voor het vertrouwen en ik kijk uit naar een succesvolle samenwerking. Ik kijk uit naar de mooie uitdagingen en kansen die voor ons liggen bij Alliance Automotive Group Benelux. Samen gaan we bouwen aan een succesvolle toekomst vol continue ontwikkeling en groei!

Meld u aan als u commentaar wilt bekijken of toevoegen