Bijdrage van Attract; Professionals

Organisatiepagina weergeven voor Attract; Professionals, afbeelding

447 volgers

Recruiter vindt recruiter 👇 Ja, je leest het goed! Damian stond open voor een functie waarin hij nét een stap meer kan betekenen. Een rol als recruiter waarin hij mensen kan coachen, een steentje bijdraagt aan de maatschappij én kan doorgroeien. Samen met collega’s van vestiging Harderwijk Attract was Johan actief op zoek voor Technical Valley. Zo werden al snel krachten onderling gebundeld, en konden we deze week Damian feliciteren! Damian verteld: “Ik werd benaderd door Johan van Attract; Professionals via een leuke, informele InMail (LinkedIn). Tijdens het 1e gesprek werd er veel aandacht besteed aan mijn persoonlijke wensen: wat zoek ik in een volgende werkgever en waar krijg ik echt energie van? Ik werd toen gelinkt aan Technical Valley waar ik vrij snel op gesprek mocht komen. Tijdens het proces bleef Johan erg betrokken. Zo wenste hij mij succes voor alle gesprekken en hadden wij na elk gesprek ook een kort contactmoment. Dankzij Johan en Attract Professionals heb ik mijn nieuwe uitdaging bij Technical Valley gevonden. Bedankt voor de goede ondersteuning!" Gefeliciteerd Damian en veel succes bij je nieuwe uitdaging! 🚀 🤝 Behoefte aan meer uitdaging of andere doelen in jouw carriere? Ga eens vrijblijvend het gesprek aan en laat ons met jou meedenken. Kijk op https://lnkd.in/g-B3mvHk. #AttractProfessionals #recruitment #succesverhaal #samenwerken #nieuweuitdaging

  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding

Meld u aan als u commentaar wilt bekijken of toevoegen