Bijdrage van ASA Talent

Organisatiepagina weergeven voor ASA Talent, afbeelding

16.417 volgers

๐Ÿ’Ž Bij ASAโ€™s office gems delen wij een juweeltje van een werknemer, quote of prestatie! ๐Ÿ’Ž Deze week vertelt Anne Bremer over haar werkervaringen bij ASA Maastricht: โ€˜โ€™Ik werk inmiddels al 4,5 jaar bij ASA Maastricht en als captain van ons team probeer ik er iedere dag een feestje van te maken. Samen met mijn topcollegaโ€™s helpen we studenten met het vinden van een bijbaan en zorgen we ervoor dat onze partners meer dan tevreden zijn. Dit werk verveelt nooit, want geen dag is hetzelfde. Na jaren in de uitzendbranche word ik nog steeds gelukkig van het blij maken van mensen. En dat mag ik iedere dag doen! Ons kantoor bevindt zich in het hart van Maastricht en bij ons is het vinden van een bijbaan niet alleen een doel op zich, maar een avontuur. Vanwege de grote groep internationale studenten zijn we altijd op zoek naar plekken waar zij aan de slag kunnen en waar de Nederlandse taal geen eis is. We betekenen รฉcht iets voor deze studenten, want het helpt hen niet alleen om de huur of het biertje in de stad te kunnen betalen, maar het brengt ze ook in contact met andere studenten. Een sociaal karakter, dat is precies waar ASA voor staat. Het is een plek waar studenten niet alleen een tijdelijke baan vinden, maar ook een thuis - weg van huis. Mijn collega's zijn de kers op de taart. Samen vormen we een hecht team en worden we gedreven door een gezamenlijke passie om anderen te helpen. De onderlinge sfeer maakt de werkomgeving niet alleen productief, maar ook heel gezellig. Het voelt niet als werken, maar als samen bouwen aan iets bijzonders.'' Wij zijn enorm blij met Anne en haar inzet voor ASA! ๐Ÿ’›๐Ÿ’œ #OfficeGems #ASA #doewatvoorjouwerkt #asatalent #Uitzendbureau #Collega

  • Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding

Meld u aan als u commentaar wilt bekijken of toevoegen